vasárnap

vasárnap túl a 6 kilón

2 db cukkinit hosszában 3 mm-esre szeltem, besóztam.
1/2 kg csirkemell filét vékonyra kinyitottam (éles késsel, laposan a deszka felett, mintha szeletelni akarnám, de mielőtt kiérek, megállok, és kinyitom, mint egy könyvet, ha elég vastag, megismétlem). A szeleteket (4 db, nagy tenyérnyi) meglocsoltam világos szójaszósszal, állni hagytam.
5-6 dkg szalonnát egész vékony szeletekre vágtam.
Alufóliára 3 szelet szalonna, rá a csirkemell, 4 mini mozarella golyó, cukkini, trappista jellegű sajtszeletek. Felgöngyölni nem igen sikerült. Lehet, mutatósabb lett volna fólia nélkül, de féltem, hogy megég a sajt.
Az íze minden esetre nagyon finom volt.
Desszert: túrótorta light , annyi különbséggel, hogy 1 kg lágy krémtúróhoz csak 15 dkg cukrot, illetve 2 narancs héját és levét tettem(+ 6 tojás, 2 van.cukor). Alyan szépen sikerült felhabosítani, hogy alig fért a 28 cm-es csatos formába.

Reggel pedig 106,00 kg voltam (-6,5kg/38nap), igaz 2. napja fexem vmi lázmentes influenza féleség miatt.

Nincsenek megjegyzések: