vasárnap

Így kezdődik a fogyókúra

Mi az előző turnusban az alábbiakat vettük alapul:
  • minden étkezés között legalább 4 óra.
  • minden reggel (délig) csak gyümölcs.
  • fehérje nap, keményítő nap, szénhidrát nap és gyümölcs nap.
Van olyan variáció is, ahol csak 3 napos a kör, kimarad a keményítő.
Van a ki betesz egy szababon választott napot, illetve havonta illene egy víz napot tartani (vizet vízzel)
Én most úgy variálom, hogy hetente egyszer lesz keményítő nap, így kijön egy hetes ciklus:
h: keményítő
k: szénhidrát
sz:gyümölcs
cs:fehérje
p: szénhidrát
sz:gyümölcs
v: fehérje.

Ma tehát gyümölcs nap volt.

Héjastól felszeleteltem vékonyra 8 kisebb almát, 1 nagy körtét, 3 nagy narancsot (hámozva:-), 25 dkg aszalt szilvát.
Borítottam rá egy üveg meggy és egy doboz őszibarack befőttet. Utóbbit szintén szeletelve. 2 ek mézzel, 2 dl vízzel és egy kupica martinivel bolondítva összekevertem.
Ezt ettük egész nap. Több mint a 3/4-ét ketten ettük meg, de jutott másnak is.
A gyerekek és Ani néni tojásos kolbászos lecsót kaptak ebédre és vacsorára is.
Idegesítően jó illata volt.

Keresztlányom érdeklődésére jelzem, hogy a kiindulás nem "statisztikai titok". április 3-án 112 kg volt. Amire büszke nem vagyok, de szégyelleni se látom értelmét.

Nincsenek megjegyzések: