vasárnap

vasárnap zöldben

Már nem mertem előre leírni a menüt. A tegnapi sült alma is csak terv maradt.
Tegnap a piacon szép zsenge sóskát és spenótot kaptam.
A menü:
Sóskaleves
Göngyölt karaj spenóttal, sajttal töltve.
Tojásos, sajtos spenótsaláta.

80 dkg karajt úgy szeleteltem, hogy duplára kinyíljon (csak minden második szelésnél vágom végig, kinyitom, mint egy könyvet). Fólia alatt jól kiklopfoltam, Só, bors, rozmaring, kakukkfű, levendula.
Közben vizet forraltam és beledobtam 1/4 kg jól átmosott spenótot. Egy perc múlva kivettem, leöblítettem, kinyomkodtam, apróra vágtam. Elkevertem 3 gerezd kés alatt elnyomott, vágott fokhagymával. Egy-egy púpos kanállal rákentem a hússzeletekre, arra egy szelet sajt (Most lapkasajt, de jobb lenne, valami komolyabb pl. ementáli, mert ez eléggé kicsurog). Szorosan összegöngyöltem.
Grillen minden oldalát pirosra sütöttem.

A többiek kaptak hozzá a tegnapi kifőtt tésztából, de nekem nem hiányzott.

Nem tudom eljutott-e idáig valaki, de örömmel várnám visszajelzéseiteket, hozzászólásaitokat.

Nincsenek megjegyzések: